Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csega világa Nyugaton a helyzet... USA napló Képregény Személyes  
 

Archívumokról...

 2017.08.31. 14:55

 

Amit nagyon szeretek a YouTube-ban és egyéb videómegosztó portálokban, hogy egy csomó olyan emberről nézhetek videót vagy interjút, akiket egyébként nem láthatok. Ha mondjuk Leslie Nielsenről van szó, elég megnéznem egy Csupasz pisztoly filmet. Igaz, ott nem saját magát adja, de látom az arcát, hallom a hangját, szinte ismerem.

Ha elolvasom Douglas Adams könyvét, az is egyfajta virtuális párbeszéd, nem fogom tőle ismerni a fizikai valóját; ha viszont beírom YouTube-on a keresőbe, hogy "interview with Douglas Adams", akkor fog kiadni találatot:

 

 

Hallottam Sylvia Plath-ot verset olvasni, Dr. Martin Luther King Jr-t elmondani a híres "Van egy álmom" beszédét, hallottam interjút Terry Prachett-tel, Etgar Kerettel, magyar vonalon Pilinszky Jánossal, és ez még csak a kezdet.

Neil Gaimantól keveset olvastam, de van egy-két novellája, amiből nagyon kiéreztem a hozzám illő, keserédes sötét hangulatot. Amit ad írói tanácsokként, az még érdekesebb:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csega.blog.hu/api/trackback/id/tr9312794202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása