Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csega világa Nyugaton a helyzet... USA napló Képregény Személyes  
 

...

 2016.05.10. 04:43

 

Az egyik, amit sosem értettem a párkapcsolatokban, hogy nincs összhangban az, amit szeretnék azzal, amit nyújtanom kellene / elvárnak tőlem. Erre a legjobb példa, hogy fontos nekem, hogy ha rossz kedvem van, vagy bizonytalan vagyok, ami gyakran előfordul, a kedvesem gyengéden átöleljen; miközben mindenhol azt hirdetik, hogy a nők számára az a vonzó, ha a férfi erős és határozott, a férfi egy támasz. Nekem ez olyan, mintha azt mondanák, hogy ahhoz, hogy teljes értékű, piros festéknek érezhessem magam, annak előfeltétele az, hogy minél több kék színt keverjek magamba. Én ebben nem látom a rációt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csega.blog.hu/api/trackback/id/tr978701052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása