Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csega világa Nyugaton a helyzet... USA napló Képregény Személyes  
 

...

 2014.01.24. 17:35

 

Folyamatosan érnek kritikák, hogy nem vagyok elég merész, nem ismerkedek idegenekkel.

Egy vadidegen ember számomra olyan, mint egy üres polc a videotékában.

Ha nem látok benne semmit, nem tudok mit kérdezni.

Ritkán vannak olyan pillanatok, mint ma a lift előtt.

Felsóhajt, hogy lassan jön a lift. Feldob egy labdát.

Lecsapom. Elütöm egy poénnal.

Elmesélek egy vicces sztorit.

Megkérdezi, hogy én is a büfébe megyek-e.

Megvár, mert tudja, hogy ugyanoda megyünk vissza.

Fenntartjuk a beszélgetés folyamatát.

Valahol az iroda és a büfé között szert tettem egy barátra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csega.blog.hu/api/trackback/id/tr835780005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása