Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csega világa Nyugaton a helyzet... USA napló Képregény Személyes  
 

...

 2014.03.14. 15:00

 

Négyéves

Egy négyéves gyerek
állt előttem a járdán,
azt suttogta, hogy megöl.

Nem tőle féltem,
hanem hogy valaki idősebb
még esetleg lesben áll.

Nyugtatgattak a barátaim,
hogy csak magában ismételgette,
amit meghallott a szüleitől.

Utána még sokáig zavart,
hogy otthon ilyet hall
egy négyéves gyerek.

 

Nem állt össze

Én vagyok az, még mindig,
anyám, testvérem megismernek.
Gyakran mondják, megváltoztam,
pedig sosem voltam olyan,
amilyenre emlékeznek ők.

Egy régi kinyomtatott fotóról
kivágtam egy csíkot a szemeimmel,
és felragasztottam a tükörre.
Végre nekem is ismerős volt,
aki onnan visszanézett rám.

Időnként messzebb kellett volna állnom,
hogy lássam, ki is vagyok éppen.
Nézegettem a foltot, a szemölcsöket,
borotválkozáskor a szakállam,
de a részletekből nem állt össze a kép.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csega.blog.hu/api/trackback/id/tr85860304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása